To Translate The Page

 

Σύνδεσμοι Φίλοι Clubs Σημεία Πώλησης Αγγελίες-Πωλήσεις Άλμπουμ Διαφημίσεις Όροι Χρήσης

Αναζήτηση

Μπυρο-Παιδεία

Συνδεδεμένοι Χρήστες :

Χρήστες Το Τελευταίο 5'

web counter




Bookmark and Share

Bookmark and Share

Bookmark and Share

Subscribe

Subscribe

Το Αλκοόλ Κάνει Καλό

Beer Is Good

     Σύμφωνα με νέες Καναδικές επιστημονικές μελέτες, η κατανάλωση με μέτρο, αλκοολούχων ποτών σε καθημερινή βάση αναζωογονεί την καρδιά και γενικότερα το κυκλοφορικό σύστημα.

     Όπως δείχνουν οι πρώτες μελέτες, που αξιολόγησε συγκριτικά τις ιατρικές έρευνες 30 ετών πάνω στο θέμα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η καθημερινή αλλά συγκρατημένη κατανάλωση αλκοόλ, μπορεί να μειώνει σε ποσοστό 14% έως 25% τον κίνδυνο για καρδιοπάθεια, σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου.

     Μία δεύτερη μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε από την ίδια ερευνητική ομάδα του πανεπιστημίου του Κάλγκαρι, υπό τη επίβλεψη του καθηγητή Ουίλιαμ Γκάλι, διαπίστωσε ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ (μέχρι 15 γραμμάρια ημερήσιος για τις γυναίκες και 30 γραμμάρια για τους άνδρες) αυξάνει την σωστή χοληστερόλη κι έτσι επίσης ωφελεί το κυκλοφορικό σύστημα και την καρδιά. Σύμφωνα με τους ερευνητές, το αποτέλεσμα φαίνεται να προέρχεται από όλες τις μορφές αλκοόλ.

     Τις δύο ερευνητικές μελέτες, τις οποίες έβγαλε στο φως το βρετανικό ιατρικό περιοδικό "British Medical Journal", δείχνουν ότι ο συνολικός κίνδυνος θανάτου είναι χαμηλότερος για όσους πίνουν μικρές ποσότητες αλκοόλ (2.5 έως 14.9 γραμμάρια), καθώς μειώνεται μέχρι 25% ο κίνδυνος για οποιαδήποτε καρδιαγγειακή πάθηση, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα και την μείωση των εγκεφαλικών.

     Παρόλα αυτά οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν υπάρχει λόγος να γίνετε επίτηδες υπερβολική κατανάλωση με σκοπό να βελτιωθεί η υγεία του καθώς όπως είναι γνωστό, η κατανάλωση σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητες συνέπειες.

πηγή: news247.gr (28 Οκτωβρίου 2009)

Επίσημοι υποστηρικτές της www.Beer-Pedia.com

Vergina Brewery

Corfu Beer Ltd.

By Nature

%Vol

BeerBooks.com

 

 

Copyright ©1999 www.Beer-Pedia.com & Dragon's Milk Team. All Rights Reserved.