English Greek
15
Σαβ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Η Μπύρα... Κάνει Καλό Στην Καρδιά

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ - ένα ποτήρι μπύρα ή δύο μεζούρες αλκοόλ - έχει ευεργετική επίδραση στην καρδιά, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Καλά νέα για όσους πίνουν μπύρα ή κάποιο άλλο ποτό - με μέτρο. Η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ φαίνεται να μειώνει τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου σύμφωνα με νέα, μεγάλη έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1,9 εκατομμύρια άνθρωποι.

Άνδρες και γυναίκες που έπιναν μέχρι 14 μονάδες αλκοόλ ανά εβδομάδα, είχαν μικρότερη πιθανότητα να πάθουν κάποιο από τα κοινά καρδιακά προβλήματα σε σχέση με εκείνους που απείχαν τελείως από την κατανάλωση αλκοόλ.

Πόσο είναι το «14 μονάδες»; Μην χαίρεστε, δεν είναι (πάρα) πολύ. Ένα pint (500ml) μπύρας την ημέρα, ή ένα ποτήρι κρασί ή δύο μεζούρες ποτού. Μάλιστα όσοι υπερβαίνουν αυτό το όριο - και άρα θεωρούνται «πότες» - είχαν αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης καρδιακών επιπλοκών.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Cambridge θεωρούν ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης στο αίμα και άρα μπορεί να προστατέψει από συγκεκριμένες καρδιακές παθήσεις όπως εμφράγματα, ανακοπές, στηθάγχη και καρδιακή ανεπάρκεια.

Παρ' όλα αυτά, απευθύνουν έκκληση στους ενήλικες να μην ξεκινήσουν τις... μπαρότσαρκες για να προστατέψουν την καρδιά τους και αντ' αυτού να γυμνάζονται συστηματικά.

Επίσης, τόνισαν πως μπορεί οι μικρές ποσότητες αλκοόλ να προστατεύουν την καρδιά, όμως αυξάνουν τις πιθανότητες καρκίνου και βλάβης στο συκώτι.

πηγή: in2life.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άγνωστη Θετική Επίδραση Της Μπύρας Στην Ανδρική Γονιμότητα
onmed.gr

Νέα έρευνα Αμερικανών επιστημόνων από το Γενικό Νοσοκομείο "Massachusetts" στη Βοστώνη, δείχνει ότι η κατανάλωση ενός ποτηριού μπύρα την ημέρα μπορεί να διπλασιάσει τη γονιμότητα των ανδρών, αντίθετα με τον καφέ που μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες της σύλληψης σε ένα ζευγάρι.

Μπύρα, Ουίσκι Ή Κρασί; Ποιο Συνοδεύεται Από Τον Πιο Ανθυγιεινό Τρόπο Ζωής
Ρούλα Τσουλέα

Πώς συνδυάζονται οι προτιμήσεις μας σε αλκοόλ με τον τρόπο ζωής. Οι πιθανές εξηγήσεις.

Τι Να Κάνεις Όταν Έχεις Hangover
Μαρία Παπαδοδημητράκη

Όπως φαίνεται, τα περισσότερα διαδεδομένα γιατροσόφια δεν μας θεραπεύουν από το περίφημο hangover. Υπάρχουν, όμως, κάποια που ίσως βοηθήσουν.

Οι Μπύρες Με Ή Χωρίς Αλκοόλ Ενισχύουν Το Μικροβίωμα Του Εντέρου
Άννα Παπαδομαρκάκη

Την ποικιλομορφία των βακτηρίων που περιέχει το μικροβίωμα του εντέρου ενισχύουν οι μπύρες είτε περιέχουν αλκοόλ, είτε όχι. Συμβάλλουν έτσι στην πρόληψη σημαντικών ασθενειών

Η Μέτρια Κατανάλωση Αλκοόλ Επηρεάζει Τον Εγκέφαλό Σου Και Οδηγεί Σε Γνωστική Εξασθένηση
Αγγελική Μαξούρη

Η κατανάλωση επτά ή και περισσότερων *μερίδων αλκοόλ την εβδομάδα σχετίζεται με μεγαλύτερα επίπεδα σιδήρου στον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε σχεδόν 21.000 ανθρώπους η οποία και δημοσιεύτηκε στις 14 Ιουλίου στο περιοδικό PLOS Medicine.

Η Μπύρα Συμβάλει Στη Διατήρηση Της Καλής Χοληστερίνης!
Γιώργος Παπαδημητρόπουλος

Μερικά πολύ καλά νέα προέκυψαν για τους λάτρεις της μπύρας μετά από μια μελέτη που παρουσιάστηκε στη Νέα Ορλεάνη στο πλαίσιο των επιστημονικών συνεδρίων της Αμερικάνικης Καρδιολογικής Εταιρείας.

Άλλα Άρθρα