English Greek
15
Σαβ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Cheers! Επιστήμονες Μας Αποκαλύπτουν Όσα Μας Έκρυβε Η... Μπύρα

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Μια καινούργια μελέτη επιβεβαιώνει -κάτι που ίσως γνωρίζαμε- τις μαγικές, θεραπευτικές ιδιότητες της μπύρας. Δημοσιευμένη στο περιοδικό Journal of Pain, η έρευνα παρουσιάζει πώς το αλκοολούχο ποτό είναι στην πραγματικότητα πιο αποτελεσματικό παυσίπον0 από την παρακεταμόλη, το γνωστό φάρμακο που ανακουφίζει από τον πόνο.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Γκρήνουιτς στο Λονδίνο συνέβαλαν σε δεκαοκτώ διαφορετικές μελέτες σχετικά με το θέμα, για να διαπιστώσουν ότι η κατανάλωση 1000ml παγωμένου παρασκευάσματος αυξάνει την αντοχή στον πόνο, αποτελεσματικότερα ακόμα και από την παρακεταμόλη.

Πριν ξεκινήσετε την αδιάκοπη κατανάλωση μπύρας για την ανακούφιση των πονοκεφάλων σας, είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι οι ερευνητές εξέφρασαν κάποιες ανησυχίες σχετικά με τα αποτελέσματα της μελέτης, ιδιαίτερα καθώς συνδέεται άρρηκτα με την κατάχρηση οινοπνεύματος. Σύμφωνα με τους συγγραφείς, αν και το αλκοόλ προσφέρει "κλινικά σημαντικές μειώσεις" στην ένταση του πόνου, αυτό "δεν θα μπορούσε να ωφελήσει άτομα με συχνούς πόνους και σίγουρα δεν συμβάλλει στη μακροχρόνια υγεία". Συμφωνούμε ότι το υπερβολικό αλκοόλ δεν είναι καλό για το σώμα και δεν υποκαθιστά την αντιμετώπιση οποιωνδήποτε υποκείμενων προβλημάτων υγείας που σας προκαλούν πόνο. Βέβαια, η ελεγχόμενη κατανάλωση του από καιρού εις καιρών έχει σαφώς κάποια παροδικά πλεονεκτήματα.

πηγή: must.com.cy

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Μπύρα Μπορεί Να Είναι Πιο Υγιεινή Από Όσο Νομίζετε
newsbeast.gr

Ο ρόλος των προβιοτικών από τη ζύμωση και οι νέες τάσεις για «υγιεινές μπύρες».

Αλκοόλ: Η Ποσότητα Και Το Μοτίβο Κατανάλωσης Που Οδηγούν Σε Προβληματική Συμπεριφορά
onmed.gr

Αν σας αρέσει το αλκοόλ, οι ειδικοί τονίζουν ότι είναι πιο ασφαλές να πίνετε συχνά και σε μικρές ποσότητες και όχι υπερβολικά μία φορά την εβδομάδα.

Βρέθηκε Η Ηλικία Στην Οποία Πρέπει Να Σταματήσουμε Να Πίνουμε Μπύρα!
Χρήστος Ζλάτης

Ένας νευρολόγος αποκάλυψε την ακριβή ηλικία που πιστεύει ότι οι άνθρωποι πρέπει να εγκαταλείψουν τη συνήθεια της κατανάλωσης μπύρας.

Γιατί Οι Άνδρες Πρέπει Να Απέχουν Από Το Αλκοόλ Τουλάχιστον 3 Μήνες Πριν Τη Σύλληψη
Μιχάλης Θερμόπουλος

Η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ από τον πατέρα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμβρυικού αλκοολικού συνδρόμου, το οποίο προκαλεί μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη και παραμορφώσεις ανάπτυξης στα παιδιά.

Αλκοόλ: Πώς Σχετίζεται Η Κατανάλωση Αλκοόλ Με Τον Καρκίνο;
Στέλλα Στρούβαλη

Αλκοόλ: Η επίγνωση της σχέσης μεταξύ αλκοόλ και καρκίνου είναι γενικά χαμηλή, σύμφωνα με μια μελέτη.

Η Άγνωστη Θετική Επίδραση Της Μπύρας Στην Ανδρική Γονιμότητα
onmed.gr

Νέα έρευνα Αμερικανών επιστημόνων από το Γενικό Νοσοκομείο "Massachusetts" στη Βοστώνη, δείχνει ότι η κατανάλωση ενός ποτηριού μπύρα την ημέρα μπορεί να διπλασιάσει τη γονιμότητα των ανδρών, αντίθετα με τον καφέ που μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες της σύλληψης σε ένα ζευγάρι.

Άλλα Άρθρα