English Greek
09
Τρι, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Κι Όμως, Η Μπύρα Μπορεί Να Γίνει Ακόμα Καλύτερη... Επιστημονικά!

Επιστημη
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Το κατάφεραν μικροβιολόγοι.

Οι σημερινές ψηλές, κυλινδρικές δεξαμενές ζύμωσης της μπύρας έχουν αντικαταστήσει τις πιο ρηχές, ανοιχτές, οριζόντιες δεξαμενές του παρελθόντος, επειδή παράγουν περισσότερη μπύρα για λιγότερα χρήματα, είναι πιο εύκολο να γεμίσουν, να αδειάσουν και να καθαριστούν. Έχουν υιοθετηθεί από τη μαζική πλειοψηφία της βιομηχανίας από τη δεκαετία του '70, ωστόσο έχουν πλήξει αρνητικά τη γεύση της μπύρας.

Συγκεκριμένα, κατά τη ζύμωση, η μαγιά μετατρέπει το 50% των σακχάρων σε αιθανόλη και το υπόλοιπο 50% σε CO2. Αυτό το παγιδευμένο, υπό πίεση στα κλειστά δοχεία, διοξείδιο του άνθρακα, επηρεάζει τη γεύση της μπύρας.

Μικροβιολόγοι από το Katholieke Universiteit του Βελγίου όμως έρχονται να δώσουν λύση. Ερευνώντας διαφορετικούς τύπους μαγιάς ανθεκτικούς στο CO2, βρήκαν μία μετάλλαξη μίας ποικιλίας η οποία μπορεί να διατηρήσει αναλλοίωτη τη γεύση της μπύρας.

better beer

Έτσι, μπόρεσαν μέσω γενετικής τροποποίησης CRISPR/Cas9, να εντάξουν τη μετάλλαξη και σε άλλες ποικιλίες μαγιάς, οι οποίες μπορούσαν πλέον να αντέξουν καλύτερα την πίεση του CO2 και να διατηρήσουν τη γεύση τους. Η μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί σχεδόν σε όλες τις ποικιλίες μαγιάς, κάνοντας τις μπύρες πολύ πιο γευστικές από αυτό που ξέρουμε σήμερα, χωρίς να επηρεάζει τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της μπύρας.

Περαιτέρω έρευνα μπορεί να οδηγήσει και σε μεγαλύτερη αντοχή σε αυξημένες θερμοκρασίες. Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από μία συγκεκριμένη εταιρία μπύρας, η οποία αναμένεται να πατεντάρει την τεχνολογία αυτή.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο Applied and Environmental Microbiology.

πηγή: unboxholics.com

 
 

 

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπορείς Να Έχεις Μπύρα Στο Πρωινό
esquire.com.gr

Στη Δανία, θα βρεις το Øllebrød, ένα πιάτο που αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να χρησιμοποιείς τα ξερά κομμάτια ψωμιού σίκαλης (και οποιαδήποτε μπύρα που μπορεί να έχει ξεμείνει ανοιχτή).

Γιατί Οι Άνδρες Πρέπει Να Απέχουν Από Το Αλκοόλ Τουλάχιστον 3 Μήνες Πριν Τη Σύλληψη
Μιχάλης Θερμόπουλος

Η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ από τον πατέρα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμβρυικού αλκοολικού συνδρόμου, το οποίο προκαλεί μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη και παραμορφώσεις ανάπτυξης στα παιδιά.

Μπύρα Εναντίον Κρασιού: Τί Είναι Πιο Υγιεινό;
Νικόλας Γεωργιακώδης

Οι δύο κυρίαρχοι της καλοκαιρινής αλκοολοποσίας κάθονται στο σκαμνί του διατροφολόγου. Ποιος είναι ο πιο υγιεινός;

Μπύρα: Πόσο Ευεργετική Είναι Για Τα Μαλλιά Σας
newsbeast.gr

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Νέα Μελέτη Έδειξε Τι Συμβαίνει Στο Σώμα Κάποιου Που Σταματάει Να Πίνει Αλκοόλ Για Ένα Μήνα
gazzetta.gr

Νέα μελέτη έδειξε πως η μείωση κατανάλωσης αλκοόλ μπορεί να επιφέρει θετικές αλλαγές στην ποιότητα της ζωής ενός ανθρώπου που συνηθίζει να πίνει αρκετά.

Η Μπύρα Συμβάλει Στη Διατήρηση Της Καλής Χοληστερίνης!
Γιώργος Παπαδημητρόπουλος

Μερικά πολύ καλά νέα προέκυψαν για τους λάτρεις της μπύρας μετά από μια μελέτη που παρουσιάστηκε στη Νέα Ορλεάνη στο πλαίσιο των επιστημονικών συνεδρίων της Αμερικάνικης Καρδιολογικής Εταιρείας.

Άλλα Άρθρα