English Greek
12
Παρ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Πώς Η Μπύρα Μπορεί Να Σου Γιατρέψει Τον Πονοκέφαλο

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο και αυτή η είδηση μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Πώς όμως είναι δυνατόν η μπύρα να λειτουργήσει σαν παυσίπονο; Ακούγεται λίγο υπερβολικό έτσι δεν είναι;

Κι όμως οι επιστήμονες αυτό λένε μετά από πρόσφατη έρευνα που έγινε. Το Πανεπιστήμιο του Γκρήνουιτς στο Λονδίνο δημοσίευσε έρευνα στο Journal Of Pain η οποία υποστηρίζει πως δύο ποτήρια μπύρας είναι καλύτερα από το να πάρεις ένα χάπι παρακεταμόλης.

beer headache

Τί λέει η έρευνα:
Στην έρευνα συμμετείχαν 400 άνθρωποι. Το αποτέλεσμα ήταν πως χρειάζονται ακριβώς δύο ποτήρια μπύρα για να λειτουργήσουν σαν παυσίπονο, όχι παραπάνω.

Η ευχαρίστηση που δίνει στον εγκέφαλο το αλκοόλ μέχρι ενός σημείου είναι η αιτία της αναλγητικής του δράσης.

Επίσης η μπύρα βοηθάει στις ασθένειες των νεφρών. Όσο πιο πολύ μπύρα πίνεις τόσο πιο λίγες πιθανότητες έχεις να πάθεις πέτρα στα νεφρά.

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι η δυσανεξία σε μερικούς ανθρώπους προς την μπύρα.

πηγή: thermisnews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο Χάπι Κατά Του Hangover Υπόσχεται Θεαματικά Αποτελέσματα - Τι Πρέπει Να Ξέρεις
Γιώργος Παπαϊωάννου

Στη Μεγάλη Βρετανία κυκλοφόρησε μία νέα θεραπεία για την αντιμετώπιση του hangover σε μορφή χαπιού. Διατίθεται από τη σουηδική εταιρεία Myrkl, η οποία ισχυρίζεται ότι μπορεί να διασπάσει έως και 70% του αλκοόλ μετά από 60 λεπτά.

Δείτε Τι Συμβαίνει Στο Σώμα Σας Τις Πρώτες 24 Ώρες Μετά Την Κατανάλωση Μπύρας Και Θα Δεν Θα Το Πιστεύετε!
athensmagazine.gr

Ο κόσμος θεωρεί, ότι μόνο το δυνατό αλκοόλ είναι επικίνδυνο για την υγεία μας. Η μπύρα είναι ένα ελαφρύ ποτό και είναι απολύτως ακίνδυνο.

Μπορείς Να Έχεις Μπύρα Στο Πρωινό
esquire.com.gr

Στη Δανία, θα βρεις το Øllebrød, ένα πιάτο που αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο να χρησιμοποιείς τα ξερά κομμάτια ψωμιού σίκαλης (και οποιαδήποτε μπύρα που μπορεί να έχει ξεμείνει ανοιχτή).

Κάθε Έξτρα Ποτήρι Αλκοόλ Σου Κόβει 15 Λεπτά Από Τη Ζωή Σου
ratpack.gr

Δες πόσα ποτά πρέπει να πίνεις την εβδομάδα. Μάλλον δεν θα σου αρέσει καθόλου.

Υπάρχουν 3 Τρόποι Να Πίνετε Αλκοόλ Χωρίς Να Παίρνετε Βάρος
clickatlife.gr

Όχι, δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος να πίνετε όσες μπύρες θέλετε και να αποφύγετε τα έξτρα κιλά (που όχι, δεν πάνε μόνο στην κοιλιά, αλλά σε όλο το σώμα). Υπάρχουν, όμως, 3 πράγματα που μπορείτε να αποφύγετε, απολαμβάνοντας το ποτό σας, για να μειώσετε τις περιττές θερμίδες.

Τί Συνδέει Τη Ζυθοποιία Φιξ Με Το Βέλγιο
Μαίρη Αδαμοπούλου

Το άγνωστο νήμα που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Λέβεν του Βελγίου εντοπίστηκε στο εμβληματικό μεν, εγκαταλελειμμένο δε, βιομηχανικό συγκρότημα της ζυθοποιίας Φιξ, στη δυτική είσοδο της πόλης.

Άλλα Άρθρα