English Greek
14
Κυρ, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Αλκοολούχα Ποτά Που Θα Σας Κάνουν Να Μην Ξυπνήσετε Το Πρωί Με Πονοκέφαλο - Ποια Να Αποφύγετε

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Μελέτη αποκαλύπτει ποια είναι τα καλύτερα αλκοολούχα ποτά για να αποφύγουμε το hangover.

Η κύρια συνέπεια της κατανάλωσης αλκοόλ είναι ο πονοκέφαλος την επόμενη ημέρα. Πρόκειται για το σύνολο των συμπτωμάτων που βιώνει ένα άτομο μετά την κατανάλωση αλκοόλ, όπως ναυτία και πονοκέφαλος.

Ωστόσο, όταν πρόκειται για πάρτι, αξίζει να γνωρίζετε ότι ορισμένα αλκοολούχα ποτά προκαλούν λιγότερο hangover από άλλα. Η μελέτη «Το αλκοολικό hangover - ένα αινιγματικό φαινόμενο» έχει τα βασικά στοιχεία.

Τί κάνει ένα αλκοολούχο ποτό να προκαλεί περισσότερο ή λιγότερο hangover; Σύμφωνα με τη μελέτη, αυτό εξαρτάται από τις συγγενείς ουσίες. Πρόκειται για βιολογικά δραστικές ουσίες που παράγονται κατά τη διαδικασία απόσταξης αλκοόλ και υπάρχουν σε ορισμένη αναλογία σε κάθε ποτό. Βασικά εξαρτώνται από τις ζύμες και τα ζυμωμένα σάκχαρα που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή τους και ο γενικός κανόνας είναι να αποφεύγετε τα ποτά των οποίων το χρώμα είναι πιο σκούρο επειδή το ποσοστό των συγγενών τους είναι υψηλότερο από τα υπόλοιπα.

hangover wake up

Αλκοολούχα ποτά που προκαλούν περισσότερο και λιγότερο hangover
Από όλα τα αλκοολούχα ποτά, το κονιάκ έχει το υψηλότερο ποσοστό συγγενών ουσιών. Πίνοντας απλώς ένα ποτήρι κονιάκ, ένα άτομο μπορεί να βιώσει το χειρότερο hangover της ζωής του την επόμενη μέρα.

Το δεύτερο πιο συγγενές αλκοολούχο ποτό είναι το κόκκινο κρασί, και παρόλο που η ποσότητα κρασιού που χρειάζεται ένα άτομο για να αρχίσει να αισθάνεται αδιαθεσία είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το κονιάκ, τα συμπτώματα είναι ηπιότερα.

Ποιο αλκοολούχο ποτό προκαλεί το λιγότερο hangover; Η μπύρα. Ναι, μπορείτε να πιείτε πολλή μπύρα και να μην αισθάνεστε σχεδόν καθόλου άρρωστοι την επόμενη μέρα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η κατάταξη από το περισσότερο προς το λιγότερο hangover έχει ως εξής:

  • Κονιάκ
  • Κόκκινο κρασί
  • Ρούμι
  • Ουίσκι
  • Λευκό κρασί
  • Τζιν
  • Βότκα
  • Μπύρα

πηγή: healthstat.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλκοόλ: Πάνω Από Ένα Ποτό Την Ημέρα Βλάπτει Σοβαρά Τη Γυναικεία Καρδιά
Θεοδώρα Ν. Τσώλη

Μεγάλη μελέτη δείχνει ότι η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ - ακόμη και αν γίνεται περιστασιακά - αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου, κυρίως στις γυναίκες, ακόμη και στις νεαρές.

Η Μέτρια Κατανάλωση Αλκοόλ Επηρεάζει Τον Εγκέφαλό Σου Και Οδηγεί Σε Γνωστική Εξασθένηση
Αγγελική Μαξούρη

Η κατανάλωση επτά ή και περισσότερων *μερίδων αλκοόλ την εβδομάδα σχετίζεται με μεγαλύτερα επίπεδα σιδήρου στον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε σχεδόν 21.000 ανθρώπους η οποία και δημοσιεύτηκε στις 14 Ιουλίου στο περιοδικό PLOS Medicine.

Ποια Είναι Η Πραγματική Επίδραση Της Μπύρας Στα Νεφρά
newsbomb.gr

Πώς επηρεάζει τη λειτουργία των νεφρών η κατανάλωση της μπύρας.

Ποια Είδη Μπύρας Συμβάλλουν Στην Πρόληψη Της Άνοιας
onmed.gr

Οι μπύρες με πικρή γεύση και φρουτώδες άρωμα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Αλκοόλ: Πώς Σχετίζεται Η Κατανάλωση Αλκοόλ Με Τον Καρκίνο;
Στέλλα Στρούβαλη

Αλκοόλ: Η επίγνωση της σχέσης μεταξύ αλκοόλ και καρκίνου είναι γενικά χαμηλή, σύμφωνα με μια μελέτη.

Τελικά Η Μπύρα Αυξάνει Την Παραγωγή Γάλακτος;
mothersblog.gr

Μπορείτε να πίνετε μπύρα ενώ θηλάζετε; Δηλαδή η μπύρα περνά στο μητρικό γάλα;

Άλλα Άρθρα