English Greek
13
Πεμ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Οι Επιστήμονες Αποκάλυψαν Πόση Μπύρα Την Ημέρα Δεν Βλάπτει Την Υγεία

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Η κατανάλωση άνω των 200 ml μπύρας την ημέρα βλάπτει την ταχύτητα αντίδρασης του ατόμου.

Μελέτη Βρετανών επιστημόνων δείχνει ότι η κατανάλωση περισσότερων από 10 γραμμαρίων αλκοόλ κατά τη διάρκεια της ημέρας μειώνει σημαντικά τις γνωστικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των αντιδράσεων ενός ατόμου. Παράλληλα, οι παρατηρήσεις δείχνουν ότι η αρνητική επίδραση του αλκοόλ στην ανθρώπινη υγεία αυξάνεται με την ηλικία.

beer consumption

Σύμφωνα με το βρετανικό υπουργείο Υγείας, η μέγιστη επιτρεπόμενη δόση αλκοόλ που δεν βλάπτει την υγεία είναι 16 γραμμάρια την ημέρα, δηλαδή περίπου 400 ml μπύρας ή δύο τυπικά ποτήρια κρασί. Όμως οι ερευνητές είναι της άποψης ότι αυτό το όριο πρέπει να μειωθεί στα 10 γραμμάρια την ημέρα.

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης παρακολούθησαν 13.342 άτομα ηλικίας 40 έως 72 ετών για 4 χρόνια. Έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώθηκε.

Οι συμμετέχοντες στην παρατήρηση πέρασαν επίσης από διάφορους τύπους ερευνών και συνομιλιών παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις γνωστικές τους δεξιότητες. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το αλκοόλ βλάπτει πολύ περισσότερο την ανθρώπινη υγεία από ό,τι πιστεύαμε.

πηγή: kipos.firenews.video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί Οι Άνδρες Πρέπει Να Απέχουν Από Το Αλκοόλ Τουλάχιστον 3 Μήνες Πριν Τη Σύλληψη
Μιχάλης Θερμόπουλος

Η συστηματική κατανάλωση αλκοόλ από τον πατέρα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμβρυικού αλκοολικού συνδρόμου, το οποίο προκαλεί μη αναστρέψιμη εγκεφαλική βλάβη και παραμορφώσεις ανάπτυξης στα παιδιά.

Κρασί vs Μπύρα: Ποιο Αυξάνει Περισσότερο Το Σπλαχνικό Λίπος
cibum.gr

Η μπύρα και τα οινοπνευματώδη ποτά έχουν υψηλά επίπεδα επιβλαβούς λίπους που συνδέονται με καρδιακές παθήσεις, αλλά το κρασί φαίνεται να προστατεύει από αυτό, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Η Μέτρια Κατανάλωση Αλκοόλ Επηρεάζει Τον Εγκέφαλό Σου Και Οδηγεί Σε Γνωστική Εξασθένηση
Αγγελική Μαξούρη

Η κατανάλωση επτά ή και περισσότερων *μερίδων αλκοόλ την εβδομάδα σχετίζεται με μεγαλύτερα επίπεδα σιδήρου στον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη που έγινε σε σχεδόν 21.000 ανθρώπους η οποία και δημοσιεύτηκε στις 14 Ιουλίου στο περιοδικό PLOS Medicine.

Οι Κινέζοι Έπιναν Μπύρα Πριν 10.000 Χρόνια
Αλέξανδρος Καρατζάς

Το αρχαίο ποτό που άλλαξε την ιστορία της ζυθοποιίας.

Ποια Είδη Μπύρας Συμβάλλουν Στην Πρόληψη Της Άνοιας
onmed.gr

Οι μπύρες με πικρή γεύση και φρουτώδες άρωμα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Αυτό Είναι Το Ποτό Που Ανεβάζει Τη Λίμπιντο Των Ανδρών
neolaia.gr

Πώς το συγκεκριμένο ποτό προσφέρει οφέλη στη σεξουαλική ζωή των ανδρών, αν καταναλώνεται με μέτρο.

Άλλα Άρθρα