English Greek
09
Τρι, Ιουν
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Μπορεί Η Κατανάλωση Αλκοόλ Να Μειώσει Τον Κίνδυνο Για Διαβήτη;

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Τελικά αυτό το ποτηράκι που πίνουμε κάθε βράδυ είναι ευεργετικό;

Πολλοί απολαμβάνουμε ένα ποτήρι κρασί ή μπύρα κάθε βράδυ με το δείπνο μας. Αυτό λοιπόν το ποτήρι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που διεξάχθηκε στη Δανία.

Συγκεκριμένα οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άντρες που έπιναν 14 ποτά την εβδομάδα και οι γυναίκες που έπιναν εννέα την εβδομάδα είχαν χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, σε σύγκριση με εκείνους που δεν έπιναν καθόλου ή περισσότερο. Η συχνότητα κατανάλωσης οινοπνεύματος ήταν σημαντική καθώς όσοι έπιναν τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα εμφάνισαν χαμηλότερο κίνδυνο σε σχέση με εκείνους που έπιναν μια φορά την εβδομάδα ανεξάρτητα από τη συνολική εβδομαδιαία κατανάλωση.

Η πιθανή προστατευτική δράση του αλκοόλ φαίνεται να περιορίζεται στο κρασί και στη μπύρα. Ενώ τα πιο βαριά ποτά δεν είχαν κανένα όφελος, αντιθέτως θα μπορούσαν να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη. Η εν λόγω μελέτη αποκάλυψε ότι οι άνδρες εμφάνισαν 43% χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2 και οι γυναίκες είχαν 58% χαμηλότερο κίνδυνο σε σχέση με όσους δεν κατανάλωναν καθόλου αλκοόλ. Επίσης το κρασί φάνηκε να παρέχει περισσότερο προστατευτικό όφελος σε σύγκριση με τη μπύρα. Και αυτό γιατί οι γυναίκες δεν ωφελήθηκαν καθόλου με την κατανάλωση μπύρας, ενώ οι άντρες που έπιναν μια έως έξι μπύρες την εβδομάδα είχαν 21% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης της νόσου.

Παρόλα αυτά οι ερευνητές δεν συστήνουν να αρχίσουμε το αλκοόλ για να προστατευτούμε από το διαβήτη, καθώς η συγκεκριμένη μελέτη δεν αποτελεί κλινική δοκιμή. Επιπλέον οι γνώσεις σχετικά με τους μηχανισμούς ελέγχου μεταξύ αλκοόλ και σακχάρου είναι περιορισμένες. Τέλος, αυτό που πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας είναι να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή και γυμναζόμαστε 4 με 5 φορές την εβδομάδα. 

πηγή: jenny.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τί Σημαίνει Ένας Μήνας Χωρίς Αλκοόλ Για Το Σώμα Και Τη Ψυχολογία Μας
in.gr

Επιστήμονες και ειδικοί στο Ηνωμένο Βασίλειο δίνουν ωφέλιμες συμβουλές για το τι καλό θα συμβεί σε όσους κόψουν το αλκοόλ έστω για 30 μέρες.

Οι Άντρες Κάτω Των 40 Δεν Πρέπει Να Πίνουν Πάνω Από Ένα... Σφηνάκι Μπύρα Τη Μέρα, Έρευνα Αναφέρει
sport-fm.gr

Έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον υποστηρίζει ότι οι νέοι άντρες θα έπρεπε να αποφεύγουν, ουσιαστικά, την μπύρα...

Η Διαφήμιση Των 50's Που Έδειχνε Ένα Μωρό Να Καταναλώνει Μπύρα
mixanitouxronou.gr

Στην πραγματικότητα έπινε άλλο διαφημιστικό προϊόν που και σήμερα θα ήταν ανεπίτρεπτο για μωρά.

Πώς Η Μπύρα Μπορεί Να Σου Γιατρέψει Τον Πονοκέφαλο
thermisnews.gr

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο και αυτή η είδηση μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Μπύρα Χωρίς Αλκοόλ: Νέες Τεχνικές Για Υψηλής Ποιότητας Μπύρες
cibum.gr

Ποιές προκλήσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν οι ζυθοποιοί για την παραγωγή μη αλκοολούχας μπύρας.

Αλκοόλ: Η Υπερβολική Κατανάλωση Προκαλεί Καρδιακές Αρρυθμίες Ακόμα Και Σε Νέους
Άννα Μαρία Δρόσου

Μελέτη δείχνει ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να έχει ανησυχητική επίδραση στην καρδιά ακόμη και υγιών νέων ανθρώπων, αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης αρρυθμιών.

Άλλα Άρθρα