English Greek
15
Σαβ, Αυγ
0 New Articles

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Η Μπύρα Μειώνει Τον Κίνδυνο Εμφάνισης Εγκεφαλικών Και Καρδιακών Παθήσεων

Υγεια
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Μία μέτρια ημερήσια πρόσληψη αλκοόλ (όπως η μπύρα) βοηθά στην αύξηση της «καλής» χοληστερόλης και μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικών στο μισό.

Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία το τσάι, ο καφές, η σοκολάτα και το κόκκινο κρασί, κανείς - ή τουλάχιστον κανείς- δεν έχει ακούσει, όμως, για τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η μπύρα στην υγεία.

Ενώ πολλοί την κατηγορούν ότι μπορεί να δημιουργήσει τη λεγόμενη «μπυροκοιλιά», προκαλώντας διάφορα προβλήματα στην υγεία, πρόσφατη μελέτη από την Κίνα, αποκάλυψε ότι μία μέτρια ημερήσια πρόσληψη αλκοόλ (όπως η μπύρα) βοηθά στην αύξηση της «καλής» χοληστερόλης.

Μελέτες τόσο από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ όσο και από την American Stroke Association έδειξαν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μία μέτρια ποσότητα μπύρας μπορούν, επίσης, να μειώσουν τον κίνδυνο εγκεφαλικών στο μισό, σε σύγκριση με αυτούς που δεν πίνουν.

Όταν πίνετε μπύρα, οι αρτηρίες σας γίνονται ευέλικτες και η ροή του αίματος βελτιώνεται σημαντικά.

Τι άλλο έχουν δείξει οι έρευνες σχετικά με τα οφέλη της μπύρας
Πέρυσι, μια μελέτη έδειξε ότι ο κίνδυνος «πέτρας στα νεφρά» μειώνεται με την κατανάλωση μπύρας.

Φιλανδοί ερευνητές, με επικεφαλής τον Dr. Tero Hirvonen, μελέτησαν 27.000 μεσήλικες άνδρες και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «κάθε μπουκάλι μπύρας που καταναλώνεται ανά ημέρα εκτιμάται ότι μειώνει τον κίνδυνο κατά 40%».

Το νερό που υπάρχει στη μπύρα αραιώνει τα ούρα και έτσι μειώνει τον κίνδυνο σχηματισμού λίθων, ενώ το αλκοόλ σύμφωνα με τους ειδικούς μπορεί να «αυξήσει την αποβολή του ασβεστίου», το κύριο συστατικό που προκαλεί πέτρα στα νεφρά.

Έπειτα από τη μελέτη των 38.000 μεσήλικων άνδρες, οι ερευνητές του Χάρβαρντ κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η περιεκτικότητα σε αλκοόλ που συναντάται στην μπύρα, αυξάνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη. Η διαλυτή ίνα στην μπύρα βοηθά επίσης στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.

Οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα πιστεύουν ότι η απλή γεύση της μπύρας αυξάνει, επίσης, την ποσότητα ντοπαμίνης στον εγκέφαλο - και έτσι όσοι την καταναλώνουν αισθάνονται πιο ήρεμοι και πιο χαλαροί, ενώ μελέτες που χρονολογούνται από το 1977 έχουν δείξει ότι όσοι επιλέγουν να πίνουν μπύρα έχουν ως και ένα πέμπτο λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν γνωστική εξασθένηση, ασθένεια Alzheimer ή άλλες μορφές άνοιας.

Φυσικά, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη μπύρα με τη μοναδική προϋπόθεση ότι η κατανάλωση γίνεται... σε φυσιολογικά πλαίσια!

πηγή: protothema.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Αλκοόλ Μπορεί Να Είναι Πιο Επικίνδυνο Για Την Καρδιά Από Ό,τι Πιστευόταν Προηγουμένως
Ζήσης Ψάλλας

Τα επίπεδα κατανάλωσης αλκοόλ που θεωρούνται επί του παρόντος ασφαλή από ορισμένες χώρες συνδέονται με την ανάπτυξη καρδιακής ανεπάρκειας, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε σε επιστημονικό συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας.

Αλκοόλ: Πάνω Από Ένα Ποτό Την Ημέρα Βλάπτει Σοβαρά Τη Γυναικεία Καρδιά
Θεοδώρα Ν. Τσώλη

Μεγάλη μελέτη δείχνει ότι η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ - ακόμη και αν γίνεται περιστασιακά - αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου, κυρίως στις γυναίκες, ακόμη και στις νεαρές.

Κατανάλωση Μπύρας Μετά Την Προπόνηση: Μπορεί Να Εμποδίσει Την Αύξηση Μυϊκής Μάζας;
Χριστίνα Παναγιώτα Βελαλή

H κατανάλωση έως και δύο μπύρες την εβδομάδα μετά την προπόνηση δεν θα εμποδίσει την προσπάθεια σας να αποκτήσετε μυϊκή μάζα, αναφέρουν η κα Colleen Deane, λέκτορας στη Βιολογία των Μυϊκών Κυττάρων του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον και ο Philip J Atherton, Καθηγητής Κλινικής, Μεταβολικής & Μοριακής Φυσιολογίας του Πανεπιστημίου του Νότιγχαμ.

Οι Μπύρες Με Ή Χωρίς Αλκοόλ Ενισχύουν Το Μικροβίωμα Του Εντέρου
Άννα Παπαδομαρκάκη

Την ποικιλομορφία των βακτηρίων που περιέχει το μικροβίωμα του εντέρου ενισχύουν οι μπύρες είτε περιέχουν αλκοόλ, είτε όχι. Συμβάλλουν έτσι στην πρόληψη σημαντικών ασθενειών

Αλκοόλ: Πώς Σχετίζεται Η Κατανάλωση Αλκοόλ Με Τον Καρκίνο;
Στέλλα Στρούβαλη

Αλκοόλ: Η επίγνωση της σχέσης μεταξύ αλκοόλ και καρκίνου είναι γενικά χαμηλή, σύμφωνα με μια μελέτη.

Πώς Η Μπύρα Μπορεί Να Σου Γιατρέψει Τον Πονοκέφαλο
thermisnews.gr

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η μπύρα μπορεί να ενεργήσει σαν παυσίπονο και αυτή η είδηση μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Άλλα Άρθρα